Interim Facility Management Procore - Zakelijke Handdruk

Interim Facility Management

De redenen voor het inschakelen van een interim facility manager lopen uiteen. Tijdelijke afwezigheid, organisatieveranderingen, vraag naar aanvullende facilitaire expertise of een tekort aan professionele handen. Onze facilitair specialisten gaan integer en transparant te werk en kunnen acteren op strategisch, tactisch en operationeel niveau als manager, consultant, teamleider of projectleider.

Op zoek naar tijdelijke vervanging of versterking?

Na een kennismakingsgesprek waarbij uw wensen en eisen duidelijk in kaart worden gebracht, matchen wij u met één van onze facility experts die past bij uw organisatie. Bij het matchen kijken wij niet alleen naar visie en context van de opdracht, maar ook naar persoonlijkheid, kennis, ervaring en leiderschapskwaliteiten.

Waarom interim facilitair management van Procore?

Expertise – bijna 20 jaar ervaring bij uiteenlopende opdrachtgevers levert waardevolle inzichten.

Maatwerk – wij luisteren naar uw vraag en stellen een facilitair expert voor die past bij uw organisatie en uw behoefte. Bij het matchen kijken we naar persoonlijkheid, kennis, ervaring, leiderschapsstijl, visie en de context van de opdracht. Wij maken geen beloftes, wij maken het verschil.

Coachen en opleiden – kennis wordt overgedragen aan uw organisatie, waardoor resultaten blijven bijdragen aan de interne processen en aan uw organisatie doelstellingen. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst.

Een frisse blik – toekomstgerichte inzichten zijn het resultaat van een frisse blik van buitenaf en het stellen van kritische vragen.

Kwaliteitsimpuls – de meegebrachte ervaring en de resultaatgerichte attitude van de facility manager resulteren niet alleen in ‘quick wins’, maar ook in resultaat op de lange termijn.

Waarvoor kunt u een interim professional van Procore zoal inzetten?

  • Verandertrajecten;
  • Leveranciers- en contractmanagement;
  • Kwaliteitsverbeteringen en kostenoptimalisatie;
  • Aansturen of opzetten van facilitaire afdelingen;
  • Het toekomstbestendig maken van uw facilitaire organisatie;
  • Vormgeven van facilitaire concepten, beleidsplannen en jaarplannen;
  • Transformatie naar een facilitaire regieorganisatie of demandorganisatie;
  • Optimaliseren van afstemming, samenwerking en coördinatie tussen diverse (facilitaire) partijen;
  • Coachen en opleiden van facilitair medewerkers, teamleiders of managers;
  • Projectleidersrol vervullen binnen een facilitaire projectorganisatie;
  • Beoordelen en optimaliseren van uw facilitaire contracten en dienstverlening;
  • Outsourcingstrajecten en aanbesteding van diensten;
  • Verhuismanagement;
  • HNW-trajecten.

Wie gingen u voor?

Al sinds 1998 helpt Procore organisaties met interim facilitair management. Bekijk hieronder de referenties van enkele organisaties die eerder gebruik hebben gemaakt van onze facility specialisten:

nutricia-research-logo
Nutricia ResearchPGGMABN Amro
Aanbestedingen, schoonmaak- en cateringcontracten, interim facility management, ‘Health, Safety & Environment’ en FMIS-optimalisatie.Om de services beter aan te sluiten op de nieuwe situatie zijn de contracten tussen PGGM en de leveranciers opnieuw afgesloten.Contract- en leveranciersmanagement voor diverse landelijke facilitaire contracten verdeeld over 649 diverse locaties in Nederland.
Bekijk de hele caseBekijk de hele caseBekijk de hele case

Bekijk al onze projecten hier.

Niet op zoek naar interim FM?

Procore is een adviesbureau dat projectmanagement, consultancy en interim services levert op gebied van vastgoed, huisvesting en facility management. Dagelijks werken er 35 specialisten aan uiteenlopende vraagstukken. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?