header-iso-9001-bsi

Don’t make promises, make the difference

Vrijdag 27 januari hebben wij samen met BSI ingezoomd op ons proces van klanttevredenheidsmetingen. Procore hecht veel waarde aan de mening van opdrachtgevers over onze dienstverlening. Projecten worden tussentijds en na afronding geëvalueerd met de opdrachtgever. Dit deden we al, en dit blijven we doen. We hebben er nu voor gezorgd dat dit proces ook goed verankerd is in onze workflow binnen ons ISO 9001 kwaliteitssysteem. Elk project krijgt hierdoor de nazorg die het verdient. Het levert ons waardevolle informatie op om onze dienstverlening te blijven verbeteren. En dat draagt weer bij aan de tevredenheid van onze opdrachtgevers.

Don’t make promises, make the difference.

Op LinkedIn volgde een mooi compliment van de BSI-auditor, Vincent Dekker:

“Er zijn best veel bedrijven die een beetje Procore kunnen gebruiken!”

“Als auditor kom ik bij veel bedrijven over de vloer. Zo ook bij een bedrijf dat wat mij betreft wel even onder de aandacht mag komen. Al is het alleen maar vanwege de gemiste kans omdat sommige organisaties het bestaan van deze dienstverlening niet kennen en zichzelf weleens te kort kunnen doen. Bij sommige kantoren waar ik kom is de inrichting sfeervol en aantrekkelijk voor werknemers. Wat ik helaas vaker tegenkom zijn kantoorinrichtingen waar schijnbaar geen visie aan ten grondslag heeft gelegen. Daardoor hebben ze eerder een negatieve dan een positieve uitwerking op werknemers. Lawaai, slechte luchtkwaliteit en een antieke inrichting zijn enkele voorbeelden. En dan denk ik: “gemiste kans, deze bedrijven kunnen wel een beetje Procore gebruiken!”